czwartek, 3 października 2013

2. URODZINY BLOGA, czyli pora na konkurs!

Kochani, 3 listopada miną dokładnie dwa lata, odkąd pojawił się pierwszy post na Kulturalnym Misz-Maszu. Sporo się zmieniło od tamtego czasu, ale cieszę się, że pomimo wkroczenia pełną parą w dorosłe życie nadal mam tak dużo czasu na prowadzenie bloga :)

Dziś zapraszam Was na mały konkursik z tej okazji!

Do wygrania są książki: „Pamiętne lato" Lesley Lokko i „Więzień nieba" Carlosa Ruiza Zafona.

REGULAMIN KONKURSU:
1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jestem ja, czyli autorka bloga. Książka są używane, a ich stan oceniam na bardzo dobry.
2. Zgłoszenia przyjmuję od 03.10.2013 r. do 02.11.2013 r. (do godziny 23:59).
3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 03.11.2013 r.
4. Do konkursu mogą przystąpić zarówno blogerzy, jak i osoby anonimowe.
5. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby mieszkające w Polsce.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem napisać, którą książkę wybieracie (można się też zgłosić po obie), należy też zostawić swój adres e-mail i zadać mi jedno pytanie, które może dotyczyć zarówno życia blogowego, jak i tego drugiego.
Na najciekawsze pytania odpowiem w urodzinowym poście 3 listopada.
7. Zwycięzca lub zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni w drodze losowania.
8. Nagrodę wysyłam w ciągu 7 dni roboczych.

Będzie mi też bardzo miło, jeśli umieścicie na swoim blogu podlinkowany baner konkursowy, ale nie jest to konieczne i nie powoduje dodania kolejnych losów.

36 komentarzy:

  1. Zgłaszam się a jakże. :D I poluję na „Więzień nieba". ksiazkowka@gmail.com

    Budzisz się pewnego dnia. Niby wszystko jest takie samo jak zawsze, ale podświadomie wyczuwasz, że coś jest nie tak. W końcu wszystko staje się jasne... Okazuje się, że na świecie nie ma już książek - ani w tradycyjnej formie, ani e-booków, ani audiobooków... Co robisz?

    Samych wspaniałości z okazji blogowych urodzin Ci życzę! Dwa lata to piękny wiek! Niesłabnącej weny do pisania i chęci do czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, Ewa, co za straszna wizja!!! Ciekawa jestem odpowiedzi jubilatki:D
      Samych pozytywnych emocji dla dwulatki życzę:)

      Usuń
    2. Sama się przestraszyłam, gdy to pisałam. ;)

      Usuń
  2. Hip hip hurrra, czyli wielkie gratulacje :)
    Pytanie mam (żeby nie było, że się nie bawię): kiedy dokładnie będzie ten wieczór? :D
    Po książki i maile się nie zgłaszam, jednak gdybyś oddawała książkową wersję "Przerwanej lekcji muzyki" to jestem pierwsza w kolejce :D

    I oczywiście życzę dalszych chęci i innych takich.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w tym miesiącu będzie, nie obiecuję, ale się postaram:)

      Usuń
  3. Książka: Więzień nieba
    Email: maciej.k.oleksy@gmail.com

    Kochaniutka, wyobraź sobie, że pewnego deszczowego dzionka odkrywasz zniknięcie PIÓROPUSHA, Twego ulubionego bloga literackiego. Co robisz?

    a) popełniasz samobójstwo przy pomocy mydła i poduszki
    b) pytasz premiera Tuska: "jak żyć?" i dopiero wtedy popełniasz samobójstwo przy pomocy mydła i poduszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania i samych wspaniałych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje już 2 lata ! Obyś trwała w blogosferze jak najdłużej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 blogowej rocznicy i życzę samych dalszych sukcesów na tym polu.
    Do konkursu chętnie się zgłoszę, gdyż marzy mi się „Pamiętne lato" Lesley Lokko.
    mail: krysia2304@buziaczek.pl
    Moje pytanie:
    Wyobraź sobie, że jesteś mamą dwójki małych dzieci z dziesięcioletnim stażem małżeńskim i pewnego dnia mąż, który nienawidzi czytać stawia ci ultimatum-albo blog, albo rodzina, żadnych kompromisów. Czy byłabyś w stanie wybrać? Jeśli nie, to podaj mi argumenty, które skutecznie zmiękczą zagorzałego przeciwnika książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, świętujemy niemal w tym samym czasie :) Gratuluję stażu blogowania i mam nadzieję, że nadal będziesz dzielić się z nami swoimi wrażeniami z przeczytanych książek i obejrzanych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję drugiej rocznicy! I dodam: jak to dobrze, że jesteś! Nie jest tajemnicą, że twój blog należy do moich ulubionych, w związku z czym mam nadzieję, że jeszcze długie lata będę mogła czytać twoje teksty!
    Wybrałabym oczywiście Zafona - karolinnaamm@gmail.com
    A pytanie: skąd się wzięła twoja fascynacja Barceloną (Hiszpanią w ogóle?) - czy to sprawka pana Zafona?
    Banerek zawisł na blogu:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)

    Wybieram "Więźnia nieba"
    magda.ciukaj@gmail.com

    Pytanie: jaki tytuł ma najcenniejsza książka w Twojej domowej biblioteczce i co stanowi o jej wartości? Otrzymałaś ją od wyjątkowej osoby, posiada dedykację sławnej osoby czy może w pewnym czasie wydałaś na nią ostatnie grosiki? A może jeszcze inny powód?

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachłanna, zgłaszam się po obie :) moje pytanie na dziś to: Która książka najbardziej zapadła Ci w pamięci? Przerażający, neurotyczny Somoza czy może magiczny Marquez? Zawsze się zastanawiałam ;)
    Pozdrawiam!
    Oddana czytelniczka bloga :)
    email: miska881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę kolejnych lat blogowania i pasjonujących lektur. W konkursie nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy!;)

    Zgłaszam się do konkursu;) Wybieram "Pamiętne lato".
    Moje pytanie: Pamiętasz swoją pierwszą wizytę w bibliotece? Jak wyglądała? Ewentualnie: Twoja najdziwniejsza wizyta w bibliotece?

    email: azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkiem trafiłam na bloga, ale wiem, że zostanę na dłużej.

    Chętnie przeczytałabym "Więźnia nieba", bo "Pamiętne lato" mam już w swojej domowej biblioteczce.
    Pytanie: Którą książkę zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?

    pozdrawiam: bucikinaobcasie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. „Pamiętne lato" Lesley Lokko

    Ile czasu zajmuje ci przeczytanie 1 strony książki (standardowy format)? ;)

    a.filipowska@poczta.onet.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram "Pamiętne lato"

    Czy lubisz wracać do raz już przeczytanych książek?

    agasam9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że tam na górze sporo osób każe ci coś sobie wyobrażać :) (Miałam nawet dopisać pod komentarzem Maćka, że mydła to się używa do sznurka, właśnie o tym czytam w "Jakucku", ale potem stwierdziłam, że to zbyt czarny humor nawet jak na mnie).

    Moje pytanie dotyczy M., bo to już taki trochę drugoplanowy bohater Kulturalnego Misz-Maszu, a ja jestem ciekawa, jak on znosi twoje wszystkie pasje: książki, kino, podróże... Dzielnie dotrzymuje towarzystwa czy też uwielbia kulturę? :))

    I na koniec: też spróbuję szczęścia, ustawiam się w kolejce po Zafona ^^ magnolied@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po obie książki :)
    awawrzynek1987@gmail.com

    Moje pytanie : Czy podczas lektury jakiś książek zdarzyło ci się płakać lub śmiać na głos?

    OdpowiedzUsuń
  18. „Pamiętne lato" Lesley Lokko

    email: bankaikoala@o2.pl

    Pytanie: Którą z przeczytanych przez Ciebie książek uważasz za największe rozczarowanie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o książki : nie pogardzę żadną :)
    email: sylwia.kmiec@gmail.com

    Pytanie: Czy piszesz ? Nie mówię o recenzjach, ale o czymś więcej :) czy masz takie pragnienia?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    Wybieram "Pamiętne lato".
    E-mail: margot182@o2.pl
    Pytanie: Ekranizację jakiej książki chciałbyś zobaczyć na dużym ekranie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i zycze kolejnych wielu, wielu lat!

    Ksiazka: Baaardzo ucieszylby mnie Zafon
    Moj email: k.bewicz@gmail.com
    Pytanie: Jesli bylabys zmuszona zamienic sie na zycie (bez mozliwosci odwrotu, nie mozesz tez odmowic) z jedna, jedyna bohaterka literacka, kogo bys wybrala?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Po której z przeczytanych przez Ciebie książek miałaś najbardziej pamiętliwy (pozytywnie lub negatywnie) sen?Chodzi mi o to, czy jakaś książka Tobą tak poruszyła, że później w Twojej głowie rodziły się sceny iście nawiązujące do książki - fabuły, bohaterów, idei? :-)

    (Ja sama mam zakręcone sny po lekturze pasjonującej książki. I szczerze? Bardzo je lubię :-) )
    Wybieram 'Pamiętne lato'

    halina_26@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała rocznica, gratulacje!
    Zgłaszam się po obie książki ;)
    edyta.cha@wp.pl

    Pytanie: Gdybyś miała porównać się do jakiegoś zwierzęcia, to jakie byłoby to zwierzę i dlaczego właśnie to - ze względu na podobne cechy charakteru, pierwsze skojarzenie a może element wyglądu ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się po "Więzień nieba"
    e-mail: krakowiak-katarzyna@wp.pl
    Pytanie: Czy zdarzało ci się czytać ukradkiem na lekcjach w szkole? Zostałaś przyłapana? Jaka była reakcja nauczyciela?
    Pozdrawiam :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł :)
    Pytanie: Czy gdybyś dziś miała zacząć pisać bloga, czy wyglądałby tak samo, czy coś byś zmieniła?
    I jeszcze jedno: Co musiałoby się stać, żebyś przestała pisać bloga?

    Nie czytałam żadnej z proponowanych przez Ciebie książek, więc będzie mi bardzo miło wygrać jedną z nich ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy.Oby tak dalej!
    Najchętniej przytuliłabym obie powieści.Jak ma wygra c to poproszę "Więżnia nieba"
    Czy czytasz książki tylko w polskich przekładach,czy może czytasz również orginały?
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybieram książkę: „Więzień nieba"
    email: magda-17_17@o2.pl
    Pytanie: Gdybyś mogła stać się bohaterem książki, to jaką książkę byś wybrała i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybieram książkę „Więzień nieba" Carlosa Ruiza Zafona
    montagne@wp.pl

    Masz jakieś swoje pamiętne lato? Co się wtedy wydarzyło?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram "Pamiętne lato" mail:eliza889@gmail.com

    Czy gdybyś została poproszona o napisanie książki jaki to byłby gatunek? Czy czasem czytając masz wrażenie,że napisała byś lepiej czy inaczej?Jak dajesz sobie radę z recenzjami książek,które są podobne do siebie a trzeba je opisać tak,aby recenzja nie brzmiała tak samo?
    To w sumie 3 pytania,ale można je ująć w jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga Beatriz, życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu, dużo wytrwałości oraz tego, byś nigdy się nie poddawała i nie rezygnowała ze swoich marzeń (zwłaszcza tych związanych z blogiem i książkami).

    Chciałabym wziąć udział w losowaniu obu książek.
    Joanna Sobczak, joannasobczak89@mail.com

    Gdybyś mogła pewnego dnia obudzić się w zupełnym innym ciele i wybrać osobę, w którą chcesz się wcielić, to kto to by był? Sławna pisarka, znana podróżniczka, muzyk, sportowiec, aktor, a może ktoś zupełnie nieznany?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest tyle blogów kulturalnych w sieci... Dlaczego sądzisz, że Twój jest potrzebny?

    Chciałabym wygrać książkę "Więzień nieba"
    a.g.n.i.e.s.z.k.a.10011@gmail.com
    nick: ag

    OdpowiedzUsuń
  32. "Pamiętne lato"

    mika19@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się po obie książki.
    Mój adres e-mail: mariuszgoławski21@gmail.com

    Gdybyś miała możliwość napisania własnej książki, to o czym by była?

    OdpowiedzUsuń