sobota, 31 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011

W związku z tym, że nieuchronnie zbliża się koniec roku, pora na...: subiektywny ranking najlepszych filmów, filmów animowanych, seriali i książek, jakie dane mi było obejrzeć/przeczytać w 2011r. Miałam bardo duży problem z wyborem, zwłaszcza w filmowej kategorii, dlatego postanowiłam brać pod uwagę tylko produkcje, które powstały bądź miały premierę w 2011 roku. Ustalona reguła nie dotyczy jednak książek.

NAJLEPSZE FILMY:
1.      Służące
2.      Jak zostać królem
3.      Melancholia

NAJLEPSZE FILMY ANIMOWANE:
1.      Zaplątani
2.      Toy Story 3
3.      Smerfy

NAJLEPSZE SERIALE:
1.      Suits
2.      Gra o tron
3.      The Killing

NAJLEPSZE KSIĄŻKI:
1.      Nie opuszczaj mnie, Kazuo Ishiguro (film beznadziejny!)
2.      Cesarzowa Elżbieta, Brigitte Hamann
3.      Kraina Chichów, Jonathan Carroll

        Podsumowanie krótkie, ale treściwe. Wszystkim życzę udanej zabawy sylwestrowej i spełnienia marzeń w 2012 roku. Co do mnie, to Nowy Rok powitam w rytmie lat 20. ubiegłego wieku, z czego bardzo się cieszę, a jeszcze bardziej z tego, że będzie ze mną i M. chłopak, i M. siostra. Tak się tylko zastanawiam, kogo całować o północy <żart>.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz